10. ODOS konferenca

(2018)



10. ODOS konferenca je potekala v znamenju novosti



V četrtek, 12. aprila 2018 smo izvedli že 10. ODOS konferenco. Zaradi številnih zakonski novosti, ki se nanašajo tudi na sistem ODOS, smo jo iz jesenskega, prestavili v spomladanski čas.

Posvetili smo jo novi Uredbi o upravnem poslovanju, varstvu osebnih podatkov, eVlogam in eVročanju, eHrambi in Vzorčnim notranjim pravilo za občine ter drugim pomembnim novostim letošnjega leta in predstavili, kako smo temu prilagodili sistem ODOS.

Na spodnjih povezavah si lahko ogledate prezentaciji s konference.

Predstavitev sistema ODOS

Zakonodajne novosti

Nenehno namreč sledimo zahtevam predpisov, pridobivamo uradna mnenja, vas obveščamo in pripravljamo razne izobraževalne dogodke in tako skrbimo, da poslujete skladno z zakonodajo.

Uporaba certificiranih sistemov postaja realnost! Preverite certifikat, njegovo veljavnost in omejitve na spletni strani Arhiva RS.

Sistem ODOS je zagotovo eden redkih certificiranih sistemov za upravljanje dokumentov in procesov, na slovenskem tržišču, ki omogoča digitalizacijo tako velikega števila procesov v organizaciji, tudi vodenje upravnih postopkov skladno z ZUP in UUP. Odlikujejo ga številne prednosti in funkcionalnosti, ki ga uvrščajo med najboljše sodobne sisteme. 

Posebej veseli smo, da se konference vsako leto udeleži veliko število zvestih naročnikov, zelo pa smo veseli tudi, da se nam pridružijo tudi tisti, ki ODOSa še ne uporabljajo. Pohvalimo se lahko, da je število uporabnikov sistema ODOS iz leta v leto večje. Pri občinah imamo največji tržni delež, ODOS uporablja namreč že 60 občin. Preverite reference.

Zelo smo ponosni tudi na to, da se dober glas o ODOSu širi tudi s pomočjo priporočil s strani zvestih uporabnikov sistema, zato smo se odločili, da takšna priporočila tudi nagradimo. Podrobnosti o akciji.


Glavne prednosti sistema ODOS:

  • ODOS je sistem za upravljanje dokumentov in procesov, ki ga uporablja največ slovenskih občin. 
  • Je certificiran pri Arhivu RS, kar je ključnega pomena pri uvedbi dolgoročne eHrambe. 
  • Modul Upravno poslovanje vam nudi popolno podporo pri delu z zadevami in dokumenti po upravnem postopku, s precejšnjo avtomatizacijo postopkov.
  • Zakonska skladnost in podpora procesom je vodilo tudi pri vseh ostalih modulih sistema ODOS (odsotnosti, potni nalogi, nabava, itd.)
  • Za občine, ki uporabljajo sistem ODOS imamo pripravljena tudi Vzorčna notranja pravila.
  • Sistem je primeren tako za velike kot majhne organizacije.
  • Je eden redkih sistemov na slovenskem tržišču s široko paleto modulov in povezav z drugimi sistemi (finančne aplikacije, GIS, aplikacije za registracijo delovnega časa, akreditirani ponudniki eHrambe, eVloge in eVročanje, eJN…).

Več o sistemu ODOS na  www.odos.si.