9. ODOS konferenca

(2017)



OKITENI S POHVALAMI IN NADVSE POZITIVNIMI MNENJI O SISTEMU ODOS, SMO ZAKLJUČILI 9. ODOS KONFERENCO

Po daljšem obdobju slabega vremena, smo na čudovito topel in sončni četrtek, 28. septembra 2017, v nadvse prijetni družbi izvedli že 9. ODOS konferenco. Letos smo bili v Žalcu, središču dežele zelenega zlata in z zlatim priznanjem, za najlepša urejena evropska mesta in kraje, nagrajenim mestom.

V dopoldanskem času smo, v okviru strokovnega dela konference, predstavili priložnosti in novosti, ki jih na področju digitalizacije poslovanja nudi sistem ODOS.

Pri tem smo želeli poudariti, da vse več predpisov in uredb zahteva uporabo sistemov, ki so skladni z zakonskimi zahtevami, saj lahko samo takšni sistemi omogočijo ustrezno zajemanje, obdelavo in hranjenje dokumentov. In ODOS je takšen sistem. Je certificiran pri Arhivu RS, skladen z vsemi potrebnimi zakoni in predpisi in hkrati maksimalno prilagodljiv za majhne in velike organizacije. S ponosom lahko povemo, da je zaradi vsega navedenega in še mnogih drugih prednostih, vse bolj prepoznaven in cenjen, tako pri javnih ustanovah kot pri podjetjih.

V zelo pozitivnem vzdušju in s pozitivno naravnanostjo do ODOSa in našega podjetja, sta vse navzoče nagovorila tudi župan in direktorica OU Občine Žalec.

Svojo uporabniško izkušnjo s sistemom ODOS so z nami delile občina Prevalje, občina Dravograd in Mestna občina Velenje. Svoje razloge, zakaj so se odločili za sistem ODOS pa so nam zaupale tudi občine Brežice, Duplek in Tržič. Zaradi vsega povedanega smo nadvse ponosni in veseli, da naš trud pade na plodna tla.

Nenehno namreč iščemo nove priložnosti, da bi uporabnikom sistema ODOS ponudili še več rešitev, s katerimi bi vam kar čim bolj olajšali delo. V ta namen razvijamo nove funkcionalnosti, sistem ODOS pa smo obogatili tudi s tremi novimi moduli in sicer s Kadrovskim modulom, modulom Projektno vodenje in modulom Sestanki. Vsi trije moduli so s strani mnogih uporabnikov ODOSa že težko pričakovani. Še dodatno pa tudi prispevajo k dejstvu, da ODOS postaja stičišče vseh poslovnih informacij in dokumentov na enem mestu in s tem močno poenostavi procese odločanja, pohitri pridobivanje informacij ter maksimalno pripomore k večji preglednosti poslovanja.

Formalni del ODOS konference smo zaključili z notranjimi pravili. Zakaj so potrebna in kaj ponujamo v okviru Vzorčnih notranjih pravil ODOS, ki smo jih pripravili za občine, uporabnice sistema ODOS. Njihovo pripravo smo zelo poenostavili tako z natančnimi navodili, kot tudi s posebno aplikacijo, ki vas po korakih vodi v tistih delih, ki jih je potrebno prilagoditi poslovanju občine. Pri tem pa bi želeli še enkrat poudariti, da je za zajem, obdelavo in prenos gradiv v dolgoročno eHrambo izrednega pomena uporaba certificiranega dokumentnega sistema.

Neformalni del letošnje ODOS konference pa smo s pogostitvijo nadaljevali pri edini Fontani piv na svetu. Odzivi udeležencev so fenomenalni, kar nam daje energijo in zagon za nove podvige.

Hvala vsem za vašo udeležbo in nadvse prijetno druženje z vami.