Odsotnosti
- O MODULUO MODULU
- FUNKCIONALNOSTIFUNKCIONALNOSTI
- BLOGBLOG
- POVPRAŠEVANJEPOVPRAŠEVANJE
- OSTALI MODULIOSTALI MODULI
- MNENJAMNENJA
- POVEZANI MODULIPOVEZANI MODULI
Več o modulu
Odsotnosti
Zagotavlja celovito in enostavno planiranje, upravljanje, odobravanje, pregled in analizo delovnega časa.
Preko vnosa preprostih elektronskih obrazcev omogoča zaposlenim enostavno oddajo obrazcev za razne odsotnosti (plan dopustov, redni in izredni dopust, dovolilnica za izhod, bolniška odsotnost …), nadrejenim pa elektronsko odobritev. Tako imate v koledarju vedno na voljo natančen pregled prisotnosti in napovedanih odsotnosti. S tem je zagotovljena tudi ustrezna kakovost podatkov, ki služijo kot osnova za obračun plač. Posledično vpliva tudi na zmanjšanje ročnega spremljanja prisotnosti in večjo natančnost podatkov.
Uporablja se lahko v povezavi z obstoječim sistemom za beleženje prisotnosti (Špica, Kronos …), lahko pa tudi brez njega. Kontrolna povezava z modulom Potni nalogi poskrbi, da se potni nalogi in druge odsotnosti ne prekrivajo.
Na voljo sta osnovni in napredni paket modula ODOS.Odsotnosti.
Funkcionalnosti modula Odsotnosti
Osnovni paket
- možnost vodenja stanja dopusta v ODOS-u ter vnosa odločb za letne dopuste,
- elektronski obrazci za odsotnosti (redni dopust, dovolilnice za izhode, koriščenje ur, druge odsotnosti),
- vodenje bolniških odsotnosti,
- elektronska potrditev in odobritev odsotnosti,
- prikaz na koledarju po mesecih ali po zaposlenih.
Napredni paket dodatno nudi še:
- vnos in vodenje plana dopustov,
- možnost povezave s sistemom za registracijo delovnega časa
- zapisi odobrenih odsotnosti v sistem za registracijo delovnega časa,
- kontrola ujemanja podatkov v sistemu ODOS in sistemu za registracijo delovnega časa,
- kontrola koriščenja dopustov, raznih odsotnostih in izhodov v povezavi s sistemom za registracijo delovnega časa,
- sprememba zapisov (vnos registracij in popravkov preko ODOS-a v sistem za registracijo delovnega časa).
Preberite več o sistemu ODOS
Predstavljamo vam mnenje Natalije Šketa, naše vodja projektov, ki z vami deli svoje navdušenje in izkušnje. Posebej za zavode in podobne javne …
Se vam izgubljajo pomembni dokumenti ali pa za njihovo iskanje porabite veliko časa? Ne veste, katera je zadnja verzija pogodbe? Morate čakati, …
Predstavljamo vam mnenje Petra Čurča, našega vodja projektov, ki z vami deli svoje navdušenje in izkušnje. Modul ODOS Pogodbe je zasnovan natančno …
ODOS je sodoben in preizkušen informacijski sistem za upravljanje dokumentov in procesov, ki omogoča digitalizacijo poslovanja na enostaven in učinkovit način. Informacijski …
Povezava je naročnikom sistema ODOS omogočena brez dodatnih stroškov. SI-CeV je kratica za Centralni sistem za e-vročanje, ki je bil vzpostavljen v Sloveniji. Ta …
V podjetju PIA d.o.o. se nam zdi zelo pomembno, da naš dokumentni sistem ODOS ponudimo skupaj s spremljevalnimi storitvami, zato smo za …
Stopite v stik z nami
Z veseljem vam bomo predstavili sistem ODOS,
pokazali kako deluje, odgovorili na vaša vprašanja in vam
pripravili informativno ponudbo.
Alma
Natalija
Peter
Matjaž
Vsi moduli in povezave sistema ODOS
Modularna zasnova sistema ODOS omogoča elektronsko izvajanje različnih procesov v organizaciji, prilagodljivost različnim potrebam uporabnikov ter preprosto nadgrajevanje sistema z rastjo potreb poslovanja. Z velikim naborom modulov in povezav z drugimi sistemi omogoča, da imajo uporabniki v enem sistemu dostop do vsega, kar se nanaša na njihovo delo in poslovanje. Moduli sistema ODOS so lahko samostojni ali medsebojno povezani.
Ker želimo uporabnikom sistema ODOS kar najbolj olajšati delo, ODOS povezujemo tudi z drugimi sistemi in aplikacijami v organizaciji. Izvedenih imamo že veliko povezav, vedno pa smo odprti tudi za nova povezovanja. Prav povezljivost sistema ODOS z drugimi sistemi in aplikacijami je njegova velika prednost, saj tako omogoča delo in izmenjavo podatkov preko enotne vstopne točke, ki jo predstavlja ODOS. S tem omogoča, da imajo uporabniki, v enem sistemu, dostop do vsega, kar se nanaša na njihovo delo, s čimer zagotovi tudi visoko stopnjo preglednosti in zanesljivosti.
za občine Upravno poslovanje z vhodno
in izhodno pošto
in izhodno pošto ODOSign Vzorčna notranja pravila ODOS
za občine VIP Zavodi
in SPOT
Zadovoljni uporabniki so naše vodilo
Predvsem sem zadovoljna z njihovo odzivnostjo pri reševanju kakršnih koli težav. Glede dela glavne pisarne vam lahko odgovorim, da je sistem ODOS pohitril in olajšal moje delo, podatke hitreje najdem in tudi njihova skrb za zakonodajo mi daje občutek, da je naše poslovanje pravilno in da nismo v prekršku. Moduli Upravno poslovanje, Vhodno izhodna pošta in Odsotnosti so v skladu z zakonodajo, uporabni in pregledni.
Sodelovanje s podjetjem PIA je dobro. Sistem ODOS omogoča, da je poslovanje preglednejše, elektronsko podpisovanje je ok. Moduli Upravno poslovanje, Odsotnosti in Potrjevanje prejetih računov omogočajo hitro iskanje, evidentiranje in da je vse na enem mestu.
Povezani moduli
MODUL
Potni nalogi
• Olajša vodenje potnih nalogov, obračun potnih stroškov in upravljanje voznega parka službenih vozil.
• Uporablja se lahko v povezavi z obstoječim sistemom za beleženje prisotnosti.
MODUL
Potni nalogi• Olajša vodenje potnih nalogov, obračun potnih stroškov in upravljanje voznega parka službenih vozil.
• Uporablja se lahko v povezavi z obstoječim sistemom za beleženje prisotnosti.
MODUL
ODOSign
• Mobilna aplikacija za preprosto elektronsko podpisovanje dokumentov in odobravanje obrazcev v sistemu ODOS preko pametnih naprav s sistemoma iOS ali Android.
MODUL
ODOSign• Mobilna aplikacija za preprosto elektronsko podpisovanje dokumentov in odobravanje obrazcev v sistemu ODOS preko pametnih naprav s sistemoma iOS ali Android.
POVEZAVA
s sistemi za evidentiranje delovnega časa
• Povezava s sistemi za registracijo delovnega časa omogoča, da imate v sistemu vedno natančen pregled prisotnosti in napovedanih odsotnosti, kar močno olajša planiranje delovnih procesov in nadzor nad odsotnostmi zaposlenih.
POVEZAVA
s sistemi za evidentiranje delovnega časa• Povezava s sistemi za registracijo delovnega časa omogoča, da imate v sistemu vedno natančen pregled prisotnosti in napovedanih odsotnosti, kar močno olajša planiranje delovnih procesov in nadzor nad odsotnostmi zaposlenih.
Prenesite si svoj izvod predstavitvenega letaka
Prenesite predstavitveni letak informacijskega sistema ODOS in odkrijte prednosti in rešitve, ki vam bodo olajšale vaše delo.
Zaupajte nam vaš elektronski naslov in letak bo vaš v nekaj sekundah. Obljubimo, da bomo vaše podatke skrbno varovali ter uporabili zgolj za obveščanje o naših ponudbah in novostih.