Celovita rešitev za sodobno, enostavno in učinkovito elektronsko obvladovanje sestankov.
Omogoča elektronsko sklicevanje sestankov in pošiljanje vabil ter gradiv za sestanek vsem povabljenim v organizaciji in izven. Zbiranje predlogov dnevnega reda, njihovo urejanje ter pripravo predlogov sklepov in potrjevanje s preverjanjem prisotnosti udeležencev.
Med sestankom se v sistemu pripravlja zapisnik in sklepi, ki se lahko pošljejo udeležencem v potrditev. Na podlagi sklepov sestanka se izdelajo projektna opravila za zadolžene in se lahko spremlja realizacija le-teh. S tem zagotovimo sledljivost in povezljivost sestankov, zapisnikov, sklepov in realizacije nalog.
Prednosti modula:
na enem mestu so zbrani vsi sestanki, vpogled vanje pa je določen s pravicami v sistemu;
poenostavljen, hitrejši in preglednejši način organiziranja sestankov in spremljanja realizacije dogovorjenih sklepov;
enostaven način posredovanja in obravnave vabil, zapisnikov ipd.;
vodenje različnih tipov sestankov.
Funkcionalnosti:
Zbiranje in določitev točk dnevnega reda, pripadajoče dokumentacije in predlog sklepov.
Urejanje predloga dnevnega reda in opredelitev termina sestanka z možnostjo opredelitve alternativnih terminov.
Samodejna priprava vabila in dnevnega reda v Wordu z možnostjo dopolnitve vsebine.
Opredelitev udeležencev sestanka z možnostjo spremljanja razpoložljivosti povabljenih (v povezavi z modulom Odsotnosti) ter pošiljanje vabil.
Omogočeno usklajevanje termina sestanka in obveščanje o terminu sestanka preko opomnikov v sistemu ODOS ali preko elektronske pošte.
Omogočen uvoz razpisanega termina sestanka v uporabnikov Outlook in Google koledar.
Označitev prisotnosti, vodenje sestanka po točkah dnevnega reda z možnostjo izdelave zapisnika, dopolnitev sklepov, vnos rokov izvedbe in potrjevanje sklepov.
Omogočena izdelava, usklajevanje, distribucija in tiskanje zapisnika v Wordovi obliki.
Možnost kreiranja opravil na podlagi sklepov (projektno vodenje). V tem primeru se sklep samodejno označi kot realiziran, ko so vsa opravila izvedena.
Spremljanje in obveščanje glede realizacije sklepov.
Možnost povezovanja z drugimi moduli sistema ODOS (Projektno vodenje, Vhodna, izhodna in interna pošta, Odsotnosti).