Regulativna dokumentacija:
- vnos zakonov, predpisov in notranjih pravilnikov ter spremljanje sprememb;
- odgovorne osebe lahko skrbijo za ažurno osveževanje vsebine, ki je takoj dostopna vsem v organizaciji;
- samodejno opozarjanje na ključne datume.
Vodenje dokumentacije:
- direktno urejanje dokumentov neposredno iz sistema ODOS;
- voden postopek spreminjanja, odobritve in izdaje (preko delotoka);
- elektronska odobritev verzije ali izdaje;
- stara dokumentacija ostane nespremenjena, ohranijo se vse pretekle verzije (samodejno verzioniranje dokumentov);
- nove spremembe se vodijo preko sistema ODOS (prilagoditev internih pravil in oblike dokumentov);
- za obveščanje zaposlenih se generira avtomatična pretvorba dokumenta iz Worda v PDF.
Ukrepi:
- se lahko vodijo za vse procese, ki vplivajo na kakovost poslovanja;
- omogočena je prijava neskladnosti ali izboljšav v procesih, ki vplivajo na kakovost poslovanja;
- postopek je voden in nadzorovan z več-nivojsko kontrolo izvedbe;
- delotok je ustrezen standardu, kot se opredeli v internih pravilih in se prilagaja glede na način reševanja;
- obrazec za prijavo ukrepa je nastavljiv, izbira lastnika je avtomatska (v kolikor je le-ta izbran);
- za vse ukrepe v teku lahko nadzor nad prijavami vršimo preko seznama prijav ali preko analize.