Digitalno poslovanje omogoča nemoteno delo od doma

170727 woman working from home ed 110p 14ea35a42c3b78e0be803913408148e0

Situacija, v kateri smo se znašli zaradi korona virusa, postavlja potrebno po digitalizaciji poslovanja, vključno z elektronskim potrjevanjem in podpisovanjem, na povsem nov nivo.

Če kdaj, potem se sedaj podjetja in javne ustanove zavedajo, da je popolna digitalna preobrazba poslovanja nuja in ne samo konkurenčna prednost, ki bi jo bilo dobro uvesti.

Izziv, s katerim se v tem času spopadajo številne organizacije je, kako omogočiti svojim zaposlenim nemoteno delo od doma. Organizacije, ki v večji meri že poslujejo digitalno in imajo poslovanje urejeno v naprednih spletnih sistemih, z uvedbo dela na domu niso imele težav. Bistvo spletnih sistemov je namreč v tem, da lahko do njih varno dostopamo od koderkoli, kjer je na voljo internetna povezava. 

Vstopna točka je torej spletni sistem, ki omogoča  varen dostop z uporabniškim imenom in geslom. Da bi lahko dosegli kar najboljše učinke je pomembno tudi, da v takšnem sistemu delajo vsi zaposleni. Samo na takšen način je zaposlenim omogočen dostop do potrebnih dokumentov in podatkov za nemoteno delo (tudi takih iz povezanih aplikacij) in zagotovljeno sodelovanje med sodelavci, vodstvo pa lahko na podlagi celovitih informacij, kljub delu na daljavo, sprejema prave odločitve ter odobri izvedbo aktivnosti.

Uspešne organizacije se zavedajo, da je za digitalno poslovanje nujno potrebna tudi uvedba elektronskega potrjevanja in podpisovanja obrazcev in dokumentov

Šele po vzpostavitvi teh temeljnih elementov, lahko organizacije svojim zaposlenim omogočijo kakovostno opravljanje dela, praktično od koderkoli. Vsak uporabnik takšnega sistema lahko tako svoje delo opravi v celoti in nemoteno, tudi v varnem zavetju svojega doma.

Pomembno vlogo pri vsem tem ima tudi računalništvo v oblaku, ki poleg visoke stopnje varnosti delovanja sistemov in hranjenja podatkov, zagotavlja tudi varno dostopnost do podatkov povsod, kjer je internet.

Spletni sistem, ki svojim uporabnikom omogoča delo na opisan način, je tudi sistem ODOS, ki ga pri svojem delu uspešno uporablja že več kot tretjina občin ter številna podjetja in javne ustanove v Sloveniji. 

Vsem, ki še ne poslujete digitalno, svetujemo, da nas kontaktirate na prodaja@pia.si, da vam, z majhnimi, a odločnimi koraki zagotovimo brezskrbno digitalno poslovanje.

Več o sistemu ODOS.

08. oktober, 2020
Domača stran