Dokumentni sistem ODOS odlikuje vrsta funkcionalnosti, ki razbremeni delo v celotni organizaciji. Nudi večjo obvladljivost dokumentov in procesov, njihovo optimizacijo in nadzor nad poslovanjem.
Predstavlja celovito rešitev za enostaven zajem, klasifikacijo, distribucijo, obdelavo, elektronsko potrjevanje in podpisovanje ter hrambo vhodne in izhodne dokumentacije.
Zasnovan je modularno, kar omogoča njegovo maksimalno prilagodljivost različnim potrebam uporabnikov. Vsi moduli dokumentnega sistema ODOS lahko delujejo samostojno ali pa so med seboj povezani.
V aplikacijo vstopamo na varen način in sicer z uporabniškim imenom in geslom ter preko https protokola.
Postopki v sistemu so vodeni po delotoku, ki upošteva organizacijsko strukturo, matriko odgovornosti pri naročniku in signirni načrt v organizaciji. Omogočeno je enostavno urejanje pravic na nivoju uporabnikov, oddelkov in skupin.
Dnevno ga uporablja več tisoč uporabnikov. Vseskozi dobivamo pozitivne odzive tudi zato, ker imamo dobro, strokovno in ažurno službo podpore, ki je dosegljiva preko več kanalov.
Sistem ODOS je v celoti produkt našega dela in razvoja. Nenehno skrbimo za njegov razvoj in napredek in pri tem radi upoštevamo predloge uporabnikov.