Moduli

Sistem ODOS smo razvili modularno, kar omogoča naročnikom najem in plačilo zgolj tistih modulov, ki jih resnično potrebujejo. S tem smo ohranili uporabnost sistema in hkrati finančno dosegljivost organizacijam vseh velikosti.

Prednosti ODOSa za javne ustanove

Dokumentni sistem ODOS je certificiran pri arhivu RS, ki ga uporablja že več kot polovica slovenskih občin in številne druge javne ustanove, omogoča enostavno in moderno digitalizirano poslovanje. Digitalizacija je nujna, saj to od vas zahtevajo tudi zakonodajne zahteve Uredbe o upravnem poslovanju, Zakona o debirokratizaciji in ostali predpisi vezano na digitalizacijo poslovanja v javni upravi.

Group 219

30+ let obstoja

Že več kot 30 let se razvijamo in rastemo na trdnih temeljih znanja in izkušenj.

Group 219

30+ let obstoja

Že več kot 30 let se razvijamo in rastemo na trdnih temeljih znanja in izkušenj.

Group 266

21 strokovnih sodelavcev

Naša vrhunska ekipa skrbi za razvoj in vzdrževanje programske opreme ter odlično podporo uporabnikom, s hitrim reševanjem zahtevkov in s strokovnimi pojasnili na vaša vprašanja.
Group 266

21 strokovnih sodelavcev

Naša vrhunska ekipa skrbi za razvoj in vzdrževanje programske opreme ter odlično podporo uporabnikom, s hitrim reševanjem zahtevkov in s strokovnimi pojasnili na vaša vprašanja.
Group 221

Občine, javne ustanove, podjetja

ODOS uporablja že več kot polovica vseh občin v Sloveniji ter ogromno drugih javnih ustanov kot tudi podjetij. Smo podjetje, ki dokazano uspešno sodeluje tako z javnim kot zasebnim sektorjem. Z uveljavljenimi in inovativnimi rešitvami smo zvest in strokoven partner. Z nami poslujete digitalizirano in optimizirano.

Group 221

Občine, javne ustanove, podjetja

ODOS uporablja že več kot polovica vseh občin v Sloveniji ter ogromno drugih javnih ustanov kot tudi podjetij. Smo podjetje, ki dokazano uspešno sodeluje tako z javnim kot zasebnim sektorjem. Z uveljavljenimi in inovativnimi rešitvami smo zvest in strokoven partner. Z nami poslujete digitalizirano in optimizirano.

Kaj vam ODOS ponuja?

ODOS je eden izmed najbolj preverjenih in funkcionalno bogatih poslovnih sistemov za digitalizacijo v Sloveniji.

ODOS je več kot dokumentni sistem, je sistem za upravljanje dokumentov in procesov ter sistem za optimizacijo in digitalizacijo poslovanja. Je rešitev za zajem, distribucijo, obdelavo, elektronsko podpisovanje in hrambo dokumentov. 

Omogoča elektronsko izvajanje vseh procesov v organizaciji in s tem brezpapirno poslovanje. Primeren je za vse vrste organizacij, ne glede na njihovo velikost. 

Na voljo je več kot 10 modulov sistema ODOS, ki pokrivajo vsa področja poslovanja. V kolikor si sodobnega in digitaliziranega poslovanja želite tudi vi, vas vabimo, da nas kontaktirate.

Zadovoljni uporabniki so naša največja motivacija

Povezljivost ODOSa z drugimi sistemi

Ker želimo uporabnikom sistema ODOS kar najbolj olajšati delo, ODOS povezujemo tudi z drugimi sistemi in aplikacijami v organizaciji. Izvedenih imamo že veliko povezav, vedno pa smo odprti tudi za nova povezovanja.

Prav povezljivost sistema ODOS z drugimi sistemi in aplikacijami je njegova velika prednost, saj tako omogoča delo in izmenjavo podatkov preko enotne vstopne točke, ki jo predstavlja ODOS. S tem omogoča, da imajo uporabniki, v enem sistemu, dostop do vsega, kar se nanaša na njihovo delo, s čimer zagotovi tudi visoko stopnjo preglednosti in zanesljivosti.

Izvedene povezave

Prijava na e-novice

Nekajkrat na mesec vam bomo poslali kratke in poučne e-maile. Preverjene novice iz sveta informatike, digitalizacije ter informacijskih rešitev.

Certifikat Arhiva RS

ODOS je certificiran kot informacijski sistem za upravljanje dokumentov in procesov funkcionalnega tipa FT4 (za podporo postopku upravljanja gradiva v digitalni obliki) in z dodatno funkcionalnostjo DF3 (za podporo elektronski pošti in elektronskemu podpisu).

Navedene funkcionalnosti vključujejo tudi zahteve FT1, FT2, FT3 in FT5 ter dodatne funkcionalnosti DF1 in DF2.