Izberite najboljše. Izberite ODOS.

ODOS je preverjen sistem za optimizacijo in digitalizacijo poslovanja, ki omogoča da lahko vaše poslovanje postane povsem digitalno.

Moduli

Sistem ODOS smo razvili modularno, kar omogoča naročnikom najem in plačilo zgolj tistih modulov, ki jih resnično potrebuje. S tem smo ohranili uporabnost sistema in hkrati finančno dosegljivost organizacijam vseh velikosti.

Zakaj ODOS za podjetja?

ODOS je eden izmed najbolj učinkovitih ter naprednih sistemov za enostavno digitalizacijo poslovanja v Sloveniji.  Smo podjetje, ki mu lahko zaupate. Nenehno vlagamo v razvoj produktov ter usposabljanje ekipe. 

Dobri odnosi so pri nas v ospredju. Poleg odličnega informacijskega sistema, po katerem smo znani, menimo, da je ena izmed naših glavnih prednosti naš dober odnos do naročnikov.

Group 219

30+ let obstoja

Že več kot 30 let se razvijamo in rastemo na trdnih temeljih znanja in izkušenj.

Group 219

30+ let obstoja

Že več kot 30 let se razvijamo in rastemo na trdnih temeljih znanja in izkušenj.

Group 266

21 strokovnih sodelavcev

Naša vrhunska ekipa skrbi za razvoj in vzdrževanje programske opreme ter odlično podporo uporabnikom, s hitrim reševanjem zahtevkov in s strokovnimi pojasnili na vaša vprašanja.
Group 266

21 strokovnih sodelavcev

Naša vrhunska ekipa skrbi za razvoj in vzdrževanje programske opreme ter odlično podporo uporabnikom, s hitrim reševanjem zahtevkov in s strokovnimi pojasnili na vaša vprašanja.
Group 221

110 občin

ODOS uporablja že 110 slovenskih občin, kar je 52% vseh občin. Smo preverjeno podjetje, ki odlično sodeluje z javnim sektorjem.

Group 221

110 občin

ODOS uporablja že 110 slovenskih občin, kar je 52% vseh občin. Smo preverjeno podjetje, ki odlično sodeluje z javnim sektorjem.

Kaj vam ODOS ponuja?

ODOS je eden izmed najbolj preverjenih in funkcionalno bogatih poslovnih sistemov za digitalizacijo v Sloveniji.

ODOS je več kot dokumentni sistem, je sistem za upravljanje dokumentov in procesov ter sistem za optimizacijo in digitalizacijo poslovanja. Je rešitev za zajem, distribucijo, obdelavo, elektronsko podpisovanje in hrambo dokumentov. 

Omogoča elektronsko izvajanje vseh procesov v organizaciji in s tem brezpapirno poslovanje. Primeren je za vse vrste organizacij, ne glede na njihovo velikost. 

Na voljo je več kot 10 modulov sistema ODOS, ki pokrivajo vsa področja poslovanja. V kolikor si sodobnega in digitaliziranega poslovanja želite tudi vi, vas vabimo, da nas kontaktirate.

Zadovoljni uporabniki so naša največja motivacija

Povezljivost ODOSa z drugimi sistemi

Ker želimo uporabnikom sistema ODOS kar najbolj olajšati delo, ODOS povezujemo tudi z drugimi sistemi in aplikacijami v organizaciji. Izvedenih imamo že veliko povezav, vedno pa smo odprti tudi za nova povezovanja.

Prav povezljivost sistema ODOS z drugimi sistemi in aplikacijami je njegova velika prednost, saj tako omogoča delo in izmenjavo podatkov preko enotne vstopne točke, ki jo predstavlja ODOS. S tem omogoča, da imajo uporabniki, v enem sistemu, dostop do vsega, kar se nanaša na njihovo delo, s čimer zagotovi tudi visoko stopnjo preglednosti in zanesljivosti.

Izvedene povezave

Prijava na e-novice

Nekajkrat na mesec vam bomo poslali kratke in poučne e-maile. Preverjene novice iz sveta informatike, digitalizacije ter informacijskih rešitev.

Certifikat Arhiva RS

ODOS je certificiran kot informacijski sistem za upravljanje dokumentov in procesov funkcionalnega tipa FT4 (za podporo postopku upravljanja gradiva v digitalni obliki) in z dodatno funkcionalnostjo DF3 (za podporo elektronski pošti in elektronskemu podpisu).

Navedene funkcionalnosti vključujejo tudi zahteve FT1, FT2, FT3 in FT5 ter dodatne funkcionalnosti DF1 in DF2.