Stopite v stik z nami!
Z veseljem vam bomo pomagali najti primerno rešitev za optimizacijo poslovanja v vaši organizaciji.
1. sklop:
Sistem ODOS, za dokumente povezane z izbrano parcelo, pridobi podatke iz GIS iObčina in jih poveže z modulom Lokacijska informacija in potrdilo o namenski rabi v GIS iObčina. Podatki o katastrskih občinah in parcelah iz sistema GIS iObčina se zapišejo na izbrano zadevo ali dokument v sistemu ODOS. Ob dodajanju parcele v sistemu ODOS se le-ta zapiše na izbrano zadevo ali dokument. V ODOS-u je vidna tudi interaktivna karta te parcele iz sistema GIS iObčina. Omogočen je vstop v sistem GIS iObčina. Omogočeno je enostavno iskanje po katastrskih občinah in parcelah.
2. sklop:
Ob kliku na parcelo v sistemu GIS iObčina lahko dostopate do sistema ODOS (vloga za lokacijsko informacijo, potrdilo o namenski rabi) in izpišete seznam vseh ODOS dokumentov.
3. sklop:
V sistemu GIS iObčina je omogočeno branje vlog iz sistema ODOS ter posredovanje izdelanih lokacijskih informacij in potrdil o namenski rabi iz GIS iObčina v ODOS.
Izmenjava podatkov in dokumentov med sistemoma ODOS in GIS iObčina se odvija preko modulov PUSH in PULL, ki se ves čas delovanja prepletata, in tako omogočata enostaven prenos podatkov in njihovo uporabo pri pripravi izhodnih dokumentov.