Novice

IŠČEMO ASISTENTA UPORABNIŠKE PODPORE

Če si samoiniciativna, radovedna in komunikativna oseba, ki si želi delati v inovativnem timu in intenzivno vlagati v učenje novih tehnologij ter prispevati svoje najboljše zmožnosti in znanje v skupne rezultate, potem si pravi/prava, da se pridružiš naši razvojni ekipi.

Iščemo osebo za delovno mesto ASISTENT UPORABNIŠKE PODPORE.

Delovne izkušnje niso nujne, so pa zaželene, tudi če so pridobljene preko študentskega dela.

Prednost bodo imeli kandidati, ki:

obvladajo delo z računalnikom;

poznajo administracijo programske opreme;

so izjemno komunikativni, strpni in retorično usposobljeni.

Tvoja prednost je dobro znanje vsaj enega tujega jezika. Zaželeno je znanje hrvaškega, bosanskega ali srbskega jezika. Pričakujemo kandidata s svojim avtom in izpitom B kategorije. 

Če si prepoznal/a v zgoraj napisanem svoje lastnosti, potem ne odlašaj in nam pošlji prijavo z življenjepisom, opisom svojih znanj, lahko tudi kakšen svoj »izdelek« ali projektno nalogo.

Tvoje delo bo za računalnikom in na terenu pri strankah, predvsem pa bo obsegalo podporo uporabnikom, testiranje aplikacij, sodelovanje pri razvoju novih aplikacij ter projektno delo.

V našem interesu je, da najdemo osebo, ki bo postala in ostala član našega tima, zato ponujamo zaposlitev za nedoločen čas s 6-mesečno poskusno dobo.

O vsem ostalem se pogovorimo na razgovoru.

Prijave zbiramo izključno na mail finance@pia.si najkasneje do 31. 12. 2017.


IŠČEMO PROGRAMERJA ASISTENTA

Če si samoiniciativna, radovedna in komunikativna oseba, ki si želi delati v inovativnem timu in intenzivno vlagati v učenje novih tehnologij ter prispevati svoje najboljše zmožnosti in znanje v skupne rezultate, potem si pravi/a, da se pridružiš naši razvojni ekipi.

Iščemo osebo za delovno mesto PROGRAMER ASISTENT.

Delovne izkušnje niso nujne, so pa zaželene, tudi če so pridobljene preko študentskega dela.

Prednost bodo imeli kandidati, ki:

  • poznajo HTML 
  • poznajo CSS
  • poznajo JavaScript
  • poznajo delo s podatkovnimi zbirkami (SQL)
  • znajo vsaj enega od navedenih programerskih jezikov (java, C, C++, C#, Delphi)

Tvoja prednost je tudi dobro znanje vsaj enega tujega jezika. Pričakujemo kandidata s svojim avtom in izpitom B kategorije. 

Če si, v zgoraj napisanem, prepoznal/a  svoje lastnosti, potem ne odlašaj in nam pošlji prijavo z življenjepisom, opisom svojih znanj, lahko tudi kakšen svoj »izdelek« ali projektno nalogo.

Tvoje delo bo za računalnikom in občasno na terenu pri strankah, predvsem pa bo obsegalo računalniško programiranje, razvoj aplikacij, podporo uporabnikom in projektno delo.

V našem interesu je, da najdemo osebo, ki bo postala in ostala član razvojnega tima, zato ponujamo zaposlitev za nedoločen čas s 6-mesečno poskusno dobo.

O vsem ostalem se pogovorimo na razgovoru.

Prijave zbiramo izključno na mail finance@pia.si najkasneje do 22. 12. 2017.

Uspešno smo podaljšali certifikacijo sistema ODOS

Z veseljem vam sporočamo, da smo ponovno uspešno prestali revizijo za certifikacijo sistema ODOS pri Arhivu RS.

ODOS je pri Arhivu RS certificiran kot sistem za podporo celotnemu postopku upravljanja gradiva v digitalni obliki in kot tak izpolnjuje vse zahteve za zajem in upravljanje gradiva v digitalni obliki ter prenos le-tega v eHrambo!

CERTIFIKAT št. e - ARS 2017/SW019

PRIPOROČITE ODOS

ZA PRIPOROČILO VAS NAGRADIMO  

Posebna ugodnost za priporočilo sistema ODOS  s strani naših zvestih uporabnikov.

Če na podlagi vašega priporočila pridobimo novega naročnika sistema ODOS, vas bomo za to nagradili z enkratnim DOBROPISOM v višini zneska ene mesečne naročnine novega naročnika.

Za vzpostavitev povezave z drugimi sistemi oz. aplikacijami (npr. finančne aplikacije, GIS, eJN ipd.) akcija priporočila ne velja. 


Kako izvedete priporočilo?

Sistem ODOS oz. njegov modul priporočite potencialnemu naročniku.

O vašem priporočilu nas obvestite čim prej oz. preden nas kontaktira novi naročnik, ki ste mu priporočili sistem ODOS. Ugodnosti se namreč upoštevajo samo v primeru, da je bilo priporočilo oddano pred odločitvijo novega naročnika za najem sistema ODOS oz. njegovih modulov. 

Ob priporočilu nam na mail: prodaja@pia.si ali peter.curc@pia.si sporočite kateri organizaciji ste priporočili sistem ODOS in kontaktno osebo, na katero se lahko obrnemo za nadaljnje dogovore. 

Na podlagi prejetega obvestila bomo kontaktirali priporočeno organizacijo oz. kontaktno osebo, se dogovorili za morebitno predstavitev sistema, jim posredovali informativno ponudbo ipd. Vaše priporočilo bo moral potrditi tudi novi naročnik.

V primeru, da se bo priporočena potencialna stranka odločila za najem sistema ODOS oz. njegovega modula, vas bomo nagradili z DOBROPISOM v višini zneska ene mesečne naročnine novega naročnika.

Dobropis lahko izkoristite v roku enega leta od podpisa pogodbe z novim naročnikom.


Kako lahko koristite pridobljene ugodnosti?

Za koriščenje ugodnosti nam morate poslati zahtevo, v kateri navedete eno od spodaj navedenih možnosti za koriščenje pridobljene ugodnosti. Zahtevo pošljite na mail prodaja@pia.si ali peter.curc@pia.si.

Pridobljena ugodnost se lahko, po podpisu pogodbe z novim naročnikom in v skladu z vašo poslano zahtevo za njeno koriščenje, obračuna:

  • pri najemu novega modula;
  • za izvedbo dodatnega izobraževanja ali
  • pri vašem mesečnem strošku.

Vse navedeno do zneska enkratnega dobropisa v višini ene mesečne naročnine novega naročnika. Dobropis se lahko porabi v več delih.

Uspešno smo izvedli že 9. ODOS konferenco

OKITENI S POHVALAMI IN NADVSE POZITIVNIMI MNENJI O SISTEMU ODOS, SMO ZAKLJUČILI 9. ODOS KONFERENCO

Po daljšem obdobju slabega vremena, smo na čudovito topel in sončni četrtek, 28. septembra 2017, v nadvse prijetni družbi izvedli že 9. ODOS konferenco. Letos smo bili v Žalcu, središču dežele zelenega zlata in z zlatim priznanjem, za najlepša urejena evropska mesta in kraje, nagrajenim mestom. 

V dopoldanskem času smo, v okviru strokovnega dela konference, predstavili priložnosti in novosti, ki jih na področju digitalizacije poslovanja nudi sistem ODOS.

V zelo pozitivnem vzdušju in s pozitivno naravnanostjo do ODOSa in našega podjetja, sta vse navzoče nagovorila tudi župan in direktorica OU Občine Žalec

Svojo uporabniško izkušnjo s sistemom ODOS so z nami delile občina Prevalje, občina Dravograd in Mestna občina Velenje. Svoje razloge, zakaj so se odločili za sistem ODOS pa so nam zaupale tudi občine Brežice, Duplek in Tržič. Zaradi vsega povedanega smo nadvse ponosni in veseli, da naš trud pade na plodna tla.

Nenehno namreč iščemo nove priložnosti, da bi uporabnikom sistema ODOS ponudili še več rešitev, s katerimi bi vam kar čim bolj olajšali delo. V ta namen razvijamo nove funkcionalnosti, sistem ODOS pa smo obogatili tudi s tremi novimi moduli in sicer s Kadrovskim modulom, modulom Projektno vodenje in modulom Sestanki. Vsi trije moduli so s strani mnogih uporabnikov ODOSa že težko pričakovani. Še dodatno pa tudi prispevajo k dejstvu, da ODOS postaja stičišče vseh poslovnih informacij in dokumentov na enem mestu in s tem močno poenostavi procese odločanja, pohitri pridobivanje informacij ter maksimalno pripomore k večji preglednosti poslovanja.

Formalni del ODOS konference smo zaključili z notranjimi pravili. Zakaj so potrebna in kaj ponujamo v okviru Vzorčnih notranjih pravil ODOS, ki smo jih pripravili za občine, uporabnice sistema ODOS. Njihovo pripravo smo zelo poenostavili tako z natančnimi navodili, kot tudi s posebno aplikacijo, ki vas po korakih vodi v tistih delih, ki jih je potrebno prilagoditi poslovanju občine. 

Pri tem pa bi želeli še enkrat poudariti, da je za zajem, obdelavo in prenos gradiv v dolgoročno eHrambo izrednega pomena uporaba certificiranega dokumentnega sistema

Neformalni del letošnje ODOS konference pa smo s pogostitvijo nadaljevali pri edini Fontani piv na svetu. 

Odzivi udeležencev so fenomenalni, kar nam daje energijo in zagon za nove podvige.


Poglejte si utrinke s konference.



Vzorčna notranja pravila ODOS so potrjena

Z velikim veseljem vam sporočamo, da je Arhiv RS potrdil Vzorčna notranja pravila ODOS za občine, uporabnice sistema ODOS.

 

V začetku septembra bomo ponovno organizirali delavnico, na kateri bomo podrobno predstavili vsebino VNP-ODOS, način njihovega prevzema ter personalizacije.