Naročilnice
Več o modulu
Naročilnice
Vnos osnovnih podatkov naročilnice v vnosno masko se lahko v okviru nastavitev prilagodi konkretnemu naročniku. Podatki se pridobivajo iz že obstoječih šifrantov, lahko pa se dodajo s prostim vnosom v polja. Določeni podatki so lahko tudi predizpolnjeni in jih ni potrebno vsakokratno vnašati.
Omogočen je popoln pregled nad naročili, hitro iskanje naročilnic ter vpogled v status obdelave naročilnice.
Izpolnjevanje in potrjevanje poteka v elektronski obliki, omogočeno je tudi elektronsko podpisovanje naročilnic. Potrjeno naročilnico lahko pošljete iz ODOS-a z elektronsko ali navadno pošto, pri tem se zapiše tudi v knjigo izhodne pošte.
V primeru povezav s finančno aplikacijo je omogočeno črpanje vrednosti planskih oziroma proračunskih postavk, predobremenitev in spremljanje realizacije posamezne postavke. Vse to omogoča skrbniku in drugim odgovornim osebam vpogled v realizacijo naročilnice, brez dodatnega prijavljanja v finančno aplikacijo, ali celo iskanja podatkov v finančnih oddelkih.
Funkcionalnosti modula
Osnovni paket
- vnos osnovnih podatkov naročilnice v vnosno masko je prilagojen potrebam organizacije,
- podatki se pridobivajo iz obstoječih šifrantov ali se dodajajo s prostim vnosom,
- elektronsko potrjevanje in odobravanje naročilnice (največ dva leva in dva desna podpisnika),
- pošiljanje naročilnice preko izhodne pošte v ODOSu, pri tem se naročilnica zabeleži v evidenco izhodne pošte,
- zagotovljen je enostaven pregled podatkov navedenih na naročilnici,
- zagotovljeno je enostavno iskanje naročilnic, vpogled v status naročilnice ter popolna preglednost vseh izdanih naročilnic.
Napredni paket dodatno nudi še:
- možnost povezave s finančno aplikacijo, ki omogoča prenos in kontrolo proračunskih oz. planskih postavk, preobremenitev in porabe po naročilnicah.
Preberite več o sistemu ODOS
V četrtek, 26. maja, smo v Žalcu izvedli ODOS konferenco ponovno v živo. V sodelovanju s strokovnjaki z različnih področij smo govorili …
Elektronsko vročanje iz ODOSa v varne in druge elektronske predale preko državnega centralnega sistema za e-vročanje SI-CeV (v portal eUprava) Z veseljem …
V četrtek, 26. 5. 2022, smo po dvoletnem premoru, ponovno v živo izvedli ODOS konferenco. Namenili smo jo vodilnim v občinah ter …
Naročniki sistema ODOS imate že nekaj časa možnost povezave ODOSa s storitvijo elektronskega vročanja preko storitve VEP.SI. Gre za komercialno storitev, ki …
Zagotavljanje varnosti podatkov, še posebej osebnih, mora biti skrb vsakega upravljavca in posledično pogodbenega obdelovalca (osebnih) podatkov. V preteklih dveh letih smo …
Elektronsko podpisovanje postaja vse bolj realnost. Zato je v ODOSu podprto že od nekdaj. Do nedavna ni bilo tako zelo razširjeno med …
Stopite v stik z nami
Z veseljem vam bomo predstavili sistem ODOS,
pokazali kako deluje, odgovorili na vaša vprašanja in vam
pripravili informativno ponudbo.
Alma
Natalija
Peter
Vsi moduli in povezave sistema ODOS
Modularna zasnova sistema ODOS omogoča elektronsko izvajanje različnih procesov v organizaciji, prilagodljivost različnim potrebam uporabnikov ter preprosto nadgrajevanje sistema z rastjo potreb poslovanja. Z velikim naborom modulov in povezav z drugimi sistemi omogoča, da imajo uporabniki v enem sistemu dostop do vsega, kar se nanaša na njihovo delo in poslovanje. Moduli sistema ODOS so lahko samostojni ali medsebojno povezani.
Ker želimo uporabnikom sistema ODOS kar najbolj olajšati delo, ODOS povezujemo tudi z drugimi sistemi in aplikacijami v organizaciji. Izvedenih imamo že veliko povezav, vedno pa smo odprti tudi za nova povezovanja. Prav povezljivost sistema ODOS z drugimi sistemi in aplikacijami je njegova velika prednost, saj tako omogoča delo in izmenjavo podatkov preko enotne vstopne točke, ki jo predstavlja ODOS. S tem omogoča, da imajo uporabniki, v enem sistemu, dostop do vsega, kar se nanaša na njihovo delo, s čimer zagotovi tudi visoko stopnjo preglednosti in zanesljivosti.



za občine Upravno poslovanje z vhodno
in izhodno pošto










in izhodno pošto ODOSign Vzorčna notranja pravila ODOS
za občine VIP Zavodi











in SPOT


Zadovoljni uporabniki so naše vodilo
Z zaposlenimi v podjetju PIA imam pozitiven odnos, za vsako vprašanje dobim pravočasen odgovor in pomoč pri uporabi njihovih storitev. Sistem ODOS je pregleden, prav tako so pregledni moduli Vhodno izhodna pošta, Naročilnice in Potrjevanje prejetih računov.
Podjetje PIA nudi strokovno in hitro pomoč v vsaki situaciji. Zaposleni v podjetju PIA so zelo odzivni. Sistem ODOS pospeši delo. Povezave z drugim aplikacijami so zagotovo na mestu in možnost še bolj olajšati delo. Modul Vhodno izhodna pošta deluje OK. Upamo na čimprejšnjo povezljivost z Gradom znotraj naše organizacije, da se ne podvaja delo s pogodbami in finančnim delom.
Povezani moduli
MODUL
• Omogoča optimizacijo, preglednost, zanesljivost in zakonsko skladnost izvedbe nabavnih postopkov od nabavne potrebe do pogodbe ali naročilnice.
MODUL
Nabava• Omogoča optimizacijo, preglednost, zanesljivost in zakonsko skladnost izvedbe nabavnih postopkov od nabavne potrebe do pogodbe ali naročilnice.
POVEZAVA
• Povezava s finančnimi aplikacijami oziroma ERP-i omogoča prenos računov in proračunskih/planskih postavk ter spremljanje realizacije pogodb in naročilnic.
POVEZAVA
s finančno aplikacijo• Povezava s finančnimi aplikacijami oziroma ERP-i omogoča prenos računov in proračunskih/planskih postavk ter spremljanje realizacije pogodb in naročilnic.
MODUL
• Mobilna aplikacija za preprosto elektronsko podpisovanje dokumentov in odobravanje obrazcev v sistemu ODOS preko pametnih naprav s sistemoma iOS ali Android.
MODUL
ODOSign• Mobilna aplikacija za preprosto elektronsko podpisovanje dokumentov in odobravanje obrazcev v sistemu ODOS preko pametnih naprav s sistemoma iOS ali Android.
Predstavitev modulov
Izpolnite obrazec in poslali vam bomo predstavitev
vseh modulov na elektronski naslov.