Odsotnosti

Modul ODOS.Odsotnosti je namenjen natančnemu in preglednemu vodenju prisotnosti in različnih vrst odsotnosti zaposlenih, kar vam olajša planiranje delovnih procesov, optimizacijo razporejanja človeških resursov in nadzor nad odsotnostmi zaposlenih.
  • O MODULU
  • FUNKCIONALNOSTI
  • BLOG
  • POVPRAŠEVANJE
  • OSTALI MODULI
  • MNENJA
  • POVEZANI MODULI

Več o modulu

Odsotnosti

Zagotavlja celovito in enostavno planiranje, upravljanje, odobravanje, pregled in analizo delovnega časa.

Preko vnosa preprostih elektronskih obrazcev omogoča zaposlenim enostavno oddajo obrazcev za razne odsotnosti (plan dopustov, redni in izredni dopust, dovolilnica za izhod, bolniška odsotnost …), nadrejenim pa elektronsko odobritev. Tako imate v koledarju vedno na voljo natančen pregled prisotnosti in napovedanih odsotnosti. S tem je zagotovljena tudi ustrezna kakovost podatkov, ki služijo kot osnova za obračun plač. Posledično vpliva tudi na zmanjšanje ročnega spremljanja prisotnosti in večjo natančnost podatkov.

Uporablja se lahko v povezavi z obstoječim sistemom za beleženje prisotnosti (Špica, Kronos …), lahko pa tudi brez njega. Kontrolna povezava z modulom Potni nalogi poskrbi, da se potni nalogi in druge odsotnosti ne prekrivajo.

Na voljo sta osnovni in napredni paket modula ODOS.Odsotnosti.

Funkcionalnosti modula

Osnovni paket

  • možnost vodenja stanja dopusta v ODOSu ter vnosa odločb za letne dopuste,
  • elektronski obrazci za odsotnosti (redni dopust, dovolilnice za izhode, koriščenje ur, druge odsotnosti),
  • vodenje bolniških odsotnosti,
  • elektronska potrditev in odobritev odsotnosti,
  • prikaz na koledarju po mesecih ali po zaposlenih.

Napredni paket dodatno nudi še:

  • vnos in vodenje plana dopustov,
  • možnost povezave s sistemom za registracijo delovnega časa
  • zapisi odobrenih odsotnosti v sistem za registracijo delovnega časa,
  • kontrola ujemanja podatkov v sistemu ODOS in sistemu za registracijo delovnega časa,
  • kontrola koriščenja dopustov, raznih odsotnostih in izhodov v povezavi s sistemom za registracijo delovnega časa,
  • sprememba zapisov (vnos registracij in popravkov preko ODOS-a v sistem za registracijo delovnega časa).

Preberite več o sistemu ODOS

Vaše zadovoljstvo je naša motivacija

Stopite v stik z nami

Z veseljem vam bomo predstavili sistem ODOS,
pokazali kako deluje, odgovorili na vaša vprašanja in vam
pripravili informativno ponudbo.

Alma

Natalija

Peter

Vsi moduli in povezave sistema ODOS

Modularna zasnova sistema ODOS omogoča elektronsko izvajanje različnih procesov v organizaciji, prilagodljivost različnim potrebam uporabnikov ter preprosto nadgrajevanje sistema z rastjo potreb poslovanja. Z velikim naborom modulov in povezav z drugimi sistemi omogoča, da imajo uporabniki v enem sistemu dostop do vsega, kar se nanaša na njihovo delo in poslovanje. Moduli sistema ODOS so lahko samostojni ali medsebojno povezani.

Ker želimo uporabnikom sistema ODOS kar najbolj olajšati delo, ODOS povezujemo tudi z drugimi sistemi in aplikacijami v organizaciji. Izvedenih imamo že veliko povezav, vedno pa smo odprti tudi za nova povezovanja. Prav povezljivost sistema ODOS z drugimi sistemi in aplikacijami je njegova velika prednost, saj tako omogoča delo in izmenjavo podatkov preko enotne vstopne točke, ki jo predstavlja ODOS. S tem omogoča, da imajo uporabniki, v enem sistemu, dostop do vsega, kar se nanaša na njihovo delo, s čimer zagotovi tudi visoko stopnjo preglednosti in zanesljivosti.

Zadovoljni uporabniki so naše vodilo

Povezani moduli

Predstavitev modulov

Izpolnite obrazec in poslali vam bomo predstavitev
vseh modulov na elektronski naslov.

    Strinjam se z uporabo osebnih podatkov*