Potrjevanje prejetih računov (Likvidacija)

Modul za potrjevanje prejetih računov je namenjen vnosu podatkov ter elektronski kontroli in potrjevanju prejetih računov (klasičnih in eračunov).Modul zahteva tudi modul za izmenjavo eRačunov in je smiseln tudi v povezavi z modulom Nabava in v povezavi s finančno aplikacijo.
  • O MODULU
  • FUNKCIONALNOSTI
  • BLOG
  • POVPRAŠEVANJE
  • OSTALI MODULI
  • MNENJA
  • POVEZANI MODULI

Več o modulu

Potrjevanje prejetih računov

Isti račun lahko hkrati pregleduje in potrjuje več odgovornih oseb. Pravice, odgovornosti in pot potrjevanja se določajo na ravni organizacije.

Z uporabo modula za potrjevanje prejetih računov se bistveno skrajša čas za potrjevanja računov, omogočen pa je tudi nadzor nad celotnim postopkom.

S povezavo računa z nabavnim postopkom (modul Nabava) se na račun avtomatično povežejo tudi ustrezni dokumenti nabave ter dokazila o izvedeni nabavi in prevzemu, kar omogoča podpisnikom enostavno in hitrejše odločanje.

Funkcionalnosti modula

Osnovni paket

  • potrjevanje vseh računov, ne glede na pot prejema (klasični ali elektronski račun) in za vse tipe – račun, predračun, avansni račun, dobropis,
  • isti račun lahko vsebinsko pregleda, izvede končno kontrolo in parafira več odgovornih oseb, ki lahko na likvidacijski list vnesejo tudi pripombe in izvajajo razdelitev stroškov po kontih, planu, stroškovnih mestih,
  • enostavna kontrola podvajanja računov,
  • elektronski podpis likvidacijskega lista,
  • pravice, odgovornosti, obveznosti in pot potrjevanja se določajo na ravni organizacije,
  • na račun se povezujejo dokumenti nabave (nabavna potreba, prevzem, naročilnica, pogodba) ter dokazila o izvedeni nabavi in prevzemu (če naročnik uporablja ustrezne ODOS module),
  • zapiranje dokumentov nabave ob realizaciji naročila ali pogodbe z računom (če naročnik uporablja ustrezne ODOS module),
  • samodejno obveščanje o prejetju oziroma potrditvi računov.

Napredni paket dodatno nudi še:

  • možnost povezave s finančno aplikacijo – za prenos podatkov in statusov v finančno aplikacijo preko csv, xml ali spletnih servisov, odvisno od finančne aplikacije – potrebna je ponudba za povezavo s strani ponudnika finančne aplikacije.

Preberite več o sistemu ODOS

Vaše zadovoljstvo je naša motivacija

Stopite v stik z nami

Z veseljem vam bomo predstavili sistem ODOS,
pokazali kako deluje, odgovorili na vaša vprašanja in vam
pripravili informativno ponudbo.

Alma

Natalija

Peter

Vsi moduli in povezave sistema ODOS

Modularna zasnova sistema ODOS omogoča elektronsko izvajanje različnih procesov v organizaciji, prilagodljivost različnim potrebam uporabnikov ter preprosto nadgrajevanje sistema z rastjo potreb poslovanja. Z velikim naborom modulov in povezav z drugimi sistemi omogoča, da imajo uporabniki v enem sistemu dostop do vsega, kar se nanaša na njihovo delo in poslovanje. Moduli sistema ODOS so lahko samostojni ali medsebojno povezani.

Ker želimo uporabnikom sistema ODOS kar najbolj olajšati delo, ODOS povezujemo tudi z drugimi sistemi in aplikacijami v organizaciji. Izvedenih imamo že veliko povezav, vedno pa smo odprti tudi za nova povezovanja. Prav povezljivost sistema ODOS z drugimi sistemi in aplikacijami je njegova velika prednost, saj tako omogoča delo in izmenjavo podatkov preko enotne vstopne točke, ki jo predstavlja ODOS. S tem omogoča, da imajo uporabniki, v enem sistemu, dostop do vsega, kar se nanaša na njihovo delo, s čimer zagotovi tudi visoko stopnjo preglednosti in zanesljivosti.

Vaše zadovoljstvo je naša motivacija

Povezani moduli

Predstavitev modulov

Izpolnite obrazec in poslali vam bomo predstavitev
vseh modulov na elektronski naslov.

    Strinjam se z uporabo osebnih podatkov*